nO pRoFiTe sHoP (kEdAi tAk uNtUnG)

~sekadar hiasan~

Semalam kat skolah dah atur kelas.Selepas rehat baru cikgu umum senarai pelajar dan kelas mana diorang.Seperti jangkaan aku dapat kelas 4 Sc 1.Tp sebelum itu aku x masuk ceramah sbb aku tolong pk ko skolah aku isi senarai nama pelajar dan kelab2 diorang.Satu skolah beb kena tulis.Sebelum ni camne pk ko aku tulis.Ni pun 3 notebook guna pun still lambat nak siap.Bayangkan nak taip 1 ribu lebih nama nak sampai 2 ribu nama.Tangan ni naik lenguh.Yg seronoknya smalam,cikgu aku nak belanja aku makan kat KFC sbb dapat A dlm math.Ada la
dalam b'puluh-puluh org lagi.Aku x kisah la diorang tu.Smalam bro aku dah balik UUM.Yg sakit hatinye dia t'tinggal cap dlm kete.Terpaksa la aku ni kejar bas sampai 100 meter.Naik semput aku jap.Sbb lama dah x lari selaju tu.Malu la juga aku sbb kena kejar bas semalam.

1 comments:

La Patria Grande Venezuela says
4:28 am

I would interchange link with the site of other country. My site www.lapatriagrande.net News form America latina postmaster@lapatriagrande.net

Thanks